حلوا

حلوای گردویی مخصوص ارومیه

حلوای گردویی مخصوص ارومیه یکی دیگر از سوغاتی های لذیذ این شهر زیبا می باشد در ادامه به بررسی این شیرینی خوش طعم می پردازیم.

حلوای گردویی یک از انواع حلواهای خوش مزه و مقوی می باشد؛ حلوا از قدیم به انواع یک شیرینی در مجالس مختلف ایرانیان سرو می شد و به دلیل موادی که در آن استفاده می شودانرژی زیادی در بدن تولید می کند.حلوا را اصولا با موادی مثل گردو، زعفران، پسته، مخلوط و تهیه می کنند.

حلوای گردویی سرشار از آنتی اکسیدان است و اسید چرب امگا3 را دارا می باشد که یکی از مواد مغذی مهم برای سلامت انسان است.

شیرینی ها اصولا لحظات به یاد ماندنی و خوشی را برای ما در کنار خانواده و دوستان رقم میزنند.

ترکیبات حلوای گردو

حلوای گردو مخصوص ارومیه همان طور که از اسمش پیداست از مقداری زیادی گردو خرد شده، آرد گندم سبوس دار، شیره انگور و آب و روغن محلی تشکیل می شود.

 

مزیت های استفاده از حلوای گردو

بهبود بیماری قلبی از طریق کاهش کلسترول توسط گردو قابل توجهه است مصرف گردو نه تنها کلسترول خون را پایین می آورد بلکه مصرف آن سبب کاهش سایر بیماری های قلبی و التهاب قلب می باشد.خوردن گردو پس از وعده های غدایی چرب باعث کاهش آسیب های وارد شده به سرخرگ می باشد.

حلوای گردو را می توانید با شیره انگور، عسل میل کنید و از طعم فوق العاده اش به وجد آیید.

حلوای گردویی مجموعه نقل و حلوای طاها

مجموعه ما می کوشد در تولید تمامی محصولات مرغوبترین مواد اولیه را استفاده کرده و تمامی اصول بهداشتی فرآیند تولید را رعایت نماییم تا لبخند رضایت از محصول را در چهره شما عزیزان ببنیم.شما عزیزان می توانید حلوای گردویی را از سایت ما به صورت اینترنتی خریداری و نوش جان کنید.

 

برای دیدن سایر محصولات می توانید پیج اینستاگرام مارا دنبال کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *