حلوا, نقل

خرید نقل در بسته بندی های مختلف

خرید نقل در بسته بندی های مختلف اصولا برای راحتی خرید مشتریان عزیز انجام میگیرد رنگ و شکل بسته بندی ها نشان دهنده ی طعم نقل هاست تیم  تولیدی مجموعه ما بسته بندی های خاصی برای محصولات خود در نظر گرفته: بسته بندی نیم کیلویی، یک کیلویی، تکی، بسته بندی در انواع نایلونی و جعبه ای.

انواع بسته بندی های نقل

کیفیت و زیبایی بسته بندی ها ارزش محصولات ما را به نمایش میگذارد همان طور که میدانید نقل ها و شیرینی جات در کل نسبت به رطوبت حساس هستند رطوبت سبب خشکی، شکرک زدگی و فساد در نقل ها می شود برای جلوگیری از این مشکلات ما از بهترین مواد برای بسته بندی محصولات استفاده کرده ایم تا نقل ودیگر محصولات را با همان تازگی و طراوت به دست شما عزیزان برسانیم نقل های مجموعه ما در دو مدل بسته بندی یک کیلویی و نیم کیلویی تولید می شوند برای نقل هایی که در تماس با جعبه هستند از یک لایه کاغذ نازک استفاده می شود.

بسته بندی یک کیلویی

این نوع بسته بندی به دلیل حجمی که دارد اصولا برای مصارف خانگی و استفاده در اداره ها و مراسمات شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

بسته بندی نیم کیلویی

این نوع بسته بندی ها از ظاهر شیکی برخورد دارند و علاوه بر مصارف شخصی گزینه ی مناسبی برای سوغاتی و کادو دادن به عزیزانتان می باشد همچنین به دلیل حجم مناسبی که دارند به صرفه تراند و قیمت مناسب تری هم دارند.

بسته بندی تکی

برای بسته بندی نقل می توان از نوع بسته بندی تکی هم استفاده کرد برای نقل این بسته بندی گزینه ی خیلی مناسبی است چرا که هم کیفیت آن حفظ می شود و هم از نظر بهداشتی مناسب تر است؛ مصرف کنندگان گرامی می توانند طعم های زعفرانی، وانیلی، گل محمدی و بیدمشکی را با این نوع بسته بندی سفارش دهند.

خرید اینترنتی نقل کادویی

انواع نقل در طعم های مختلف از محبوب ترین خوراکی های ایرانی ها هستند که در هر سن و سالی طرفداران زیادی دارد این خوراکی های خوش مزه دارای طعم های متفاوت با درصد های مختلفی از ترکیبات می باشد خرید این خوراکی برای همه افراد لذت بخش است اما باید به نکاتی در خرید توجه داشته باشید یکی از این نکات مواد تشکیل دهنده ی آن است که به چه نوع مغز و طعمی علاقه دارید این خوراکی های خوش طعم از سوغات معروف شهر ارومیه می باشد که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و امکان خرید هر چیزی مهیا شده شما می توانید در هر کجای ایران که هستید این محصول را با همان تازگی دریافت کنید.در این روش امکان مقایسه محصولات، مشخص کردن مقدار و… وجود دارد.

نکات جالب در مورد بسته بندی

بسته بندی یکی از مهم ترین عناصر در مواد غذایی به حساب می آید؛ سال های طولانیست که از بسته بندی برای حفاظت کالا استفاده می کنند امروزه تقریبا تمامی محصولات به صورت بسته بندی به مشتریان عرضه می شود که این امر سبب شده محصولات از نظر کیفی تازگی خود را حفظ کنند و چون بسته بندی با ماشین آلات خاص صورت میگیرند و دست انسان در آن دخیل نیست کاملا استاندارد و بهداشتی است.

در سال های 1850 بود که از کاغذ و مقوا به عنوان دو ماده مهم در بسته‌بندی استفاده شد که سپس با ابداع پلاستیک این ماده رفته رفته جایگزین کاغذ و فلز شد،استفاده گسترده از پلاستیک در بسته‌بندی پس از جنگ جهانی دوم شروع شد با پیشرفت فناوری مواد اقتصادی و مناسب‌تری برای بسته بندی تولید شدند چرا که در گذشته بسته‌بندی تنها برای ترابری و محافظت به کار می‌رفت، اما اکنون مواد گوناگون موجود در بسته‌بندی وظیفه و نقش تبلیغاتی برای محصول را ایفا می کنند. پس از کیفیت محصول بدون شک بسته بندی آن مورد اهمیت است چرا که این بسته‌بندی محصول است که بین محصولات مشابه تفاوت ایجاد می‌کند.

انواع بسته بندی نقل و شیرینی ها

  • بسته بندی شفاف پلاستیکی
  • کیت بسته بندی
  • بسته بندی تکی و چندتایی
  • بسته بندی مقوایی

مزایای دیگر بسته بندی

  • معرفی محصول
  • محافظت از محصول
  • شکیل تر جلوه دادن محصول
  • بازاریابی
  • اطلاع رسانی
  • توزیع راحت تر
  • کارایی بهتر و سهولت در مصرف
  • ایجاد اطمینان از کالا

برای دیدن محصولات دیگر و اطلاع از تخفیف ها به پیج اینستاگرام ماهم سر بزنید

برای دیدن سوغاتی های دیگر شهر ارومیه به این لینک مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *