حلوا, نقل

انواع نقل و حلوای ارومیه

انواع نقل و حلوای ارومیه را قصد داریم در این مقاله به شما عزیزان معرفی کنیم

تیم تولیدی طاها در تولید محصولات خود از با کیفیت ترین مواد اولیه، مطمئن ترین روش تولید و دقیق ترین استاندارها استفاده کردند تا مشتریان عزیز بتوانند با اطمینان محصولات تخصصی مارا خریداری کنند و لحظات به یاد ماندنی با آن بسازند؛ مجموعه ما این اطمینان را به تمامی مشتریان میدهد که در تولید محصولات از هیچگونه مواد شیمیایی استفاده نشده و صفر تا صد فرایند تولید برگرفته از بهترین معیار هاست.

در این قسمت قصد داریم مشتریان عزیز را بیشتر با محصولاتمان آشنا کنیم.

محصولات تولیدی این برند شامل انواع نقل با طعم ها و مغزهای مختلف،حلوا و عرقیات محلی می باشد.

نقل های مجموعه ما در طعم های گردویی زعفرانی، گردویی گل محمدی، گردویی بیدمشکی و گردویی وانیلی است همچنین حلواهای بسته بندی شده ی مارا می توانید با طعم های هویج (مخصوص شهر ارومیه )، شیره ی انگور (از بهترین مزارع انگور کشور)، پسته و گردو در بسته بندی های منحصر به فرد خریداری کنید علاقه مندان به این خوراکی های جذاب با تست کردن هر یک از محصولات ما طعم های ناب آن را تجربه می کنند.

نقل

 گردویی زعفرانی

نقل گردویی زعفرانی از ترکیب مغز گردو، زعفران،شکر و آب تشکیل شده و علاوه بر طعم خوشش به دلیل وجود زعفران خواصی مثل بهبود عملکرد اعصاب و… را نیز داراست.

نگردویی بیدمشکی

این محصول به دلیل فراوانی گیاه بیدمشک در ارومیه از نقل های مخصوص این شهر است که محبوبیت زیادی در بین افراد دارد؛ در این محصول خلال بادام را مدتی در گیاه بیدمشک می خوابانند تا عطر بیدمشک را به خود بگیرد سپس مخلوط شکر و آب را می جوشانند و در دستگاه مخصوصی به مغز اضافه می کنند.

حلوا

حلوای هویج

همان طور که گفتیم این سوغاتی سنتی مخصوص شهر ارومیه می باشد و اصولا برای صبحانه در کنار چای مورد استفاده قرار میگیرد

حلوای شیره انگور

این حلوا طبع گرمی دارد و به دلیل وجود شیره ی انگور رنگش نیز از دیگر حلواها تیره تر است، سبب تقویت بنیه بدن می شود پیشنهاد ما به شما این است که در فصل زمستان نوش جان کردن این خوراکی جذاب را فراموش نکنید.

خرید اینترنتی

حال خوب مشتریان در زمان خرید محصولات برای تیم ما اهمیت زیادی دارد به همین دلیل با راه اندازی سیستم خرید آنلاین شما امکان مقایسه و بررسی محصول مورد نظرتان را دارید همچنین با خرید اینترنتی محصولات جذاب ما را در سریع ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

برای اطلاع از جدیدترین محصولات و برخوردداری از تخفیف ها صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

 

 

 

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *